کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

 

- : سلام، ببخشید چی دارید؟

=: من ... (اول شخص)، تو ... (دوم شخص)، او ... (سوم شخص) ... خیلی چیزا٬‌ شما چی می خواین؟

- : مممم .. همون «تو» خوبه، لطفاً به اندازه پولی که دادم بدید!

=: همشو «تو» بدم؟ چیز دیگه ای ...؟

- : عرض کردم، فقط «تو» ..

 

سکانس بعد

... با «تو» چه می توانم بکنم؟ وقتی همه اش «تو» باشد، برای منی که با همه توان‌ِ کتاب لغت هم همیشه کم آورده ام ...، نه اینکه یادم رفته باشد خودم با تاکید اینجور خواستم، نه ! حالا هم گله ای نیست، اما حق بده کمی سردرگم باشم ...

 

سکانس بعد

- : سلام، ببخشید چی دارید؟

=: من ... (اول شخص)، تو ... (دوم شخص)، او ... (سوم شخص) ... شما چی می خواین؟

- : مممم .. نون اضافه هم دارید؟

=: نوشیدنی چی؟

- : ممم ..

 

سکانس بعد 

...  

 

 

 

 

-----------------------------------

پینوشت : دلم می خواد یه روز دیگه و یه جور دیگه اینو دوباره بنویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد