کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

دودآلود


احمد می گوید :


در صمیم قلب خیلی ها که نگاه کنی فقط دود می ورزد ...


من یاد « لا یواخذکم باللغو فی ایمانکم و لکن یواخذکم بما کسبت قلوبکم ...»‌ می افتم.






---------------------

بقره 225     و خداوند از سوگندهای لغو شما را مواخذه نکند، اما از آنچه در دل دارید شما را مواخذه خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ریمیا 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

"دود می ورزد" را نمی فهمم..."دود وزیدن" را شاید به سختی بفهمم...اما " دود ورزیدن" را حتا به سختی هم نه:(

حق با «ریمیا» است.
من این عبارت را از کامنت احمد کپی کردم، و هیچ به یک «ر» اضافی در آن میانه، توجه نکرده بودم، در ناخودآگاهم آنگونه بود که می فهمیدم.
با این همه اگر چه اضافی بودنش کار من نیست، اما قبول می کنم که بودنش از کم توجهی من بوده است.
حق با شماست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد