کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

باز باران با ترانه


تو،

در چشم من لانه کرده ای،

                                  شاید

که،

     باز باران با ترانه،

                                  می آید


کسی شبیه خودم، عاشق و خاموش

مرا به طعم خویشتن می آلاید

کسی که از حدود ده سالگی هایم 

از انجماد من، مرا دوباره می زاید

از انتهای خیابان شبیه طلوع                        

به روشنای آمدنش می افزاید 

دو دل، دو تنهایی جدا از هم

قدم قدم٬ می رود که بال بگشاید

***

دوباره می پرد از خواب، چشمانی

(صدای ریزش باران به سقف می آید)


-----------------------------------------

پ . نخودم از اشکالات وزنی گذشتم٬ شما اما ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 18 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

شنیدن شعرها فقط ...

فقط ...؟؟

صبح پیشت بودم 28 - دی‌ماه - 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

گفته بودم که یه روز سر می زنم
دیدی حالا!
بی وزنی هم عالمی داره. کاش خودمون هم مثل شعرهای تو بی وزن بشیم داش!

آره داش٬ بدجوری درگیر این تئوری اسم سیال شدی ها. بعدش هم این شعر بد وزنه٬ بی وزنی که لذت بخشه ...

عاطفه اسکندری 9 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.atefeeskandari.blogfa.com

سلام....

علیکم السلام خانم ...
ممنون که هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد