کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

تناسب

 

من امروز فهمیدم - بهتره بگم کشف کردم- که بین آلودگی هوا و مساحت تهران یه نسبت خیلی مستقیم وجود داره٬  

از اینجا٬ از همین بالا٬ همین طبقه آخر ساختمون تا شهران و فرحزاد و کولکچال و درکه و دربند و جمشیدیه و داراباد رو با یه قدم و فقط یه قدم می شه رفت ... 

خوش به حالمون اهالی شهر! چه غروبی منتظرمونه. 

 

 

------------------- 

۱. خودم که به پست های گذشته نگاه می کنم می بینم چه ارتباطی هست بین من و جغرافیای زندگی و چقدر تاثیر گذار بوده بر من٬ طوری که از تاریخش اساساْ غافل شدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
باران 29 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

تازه مستقیم ترش ساعت چهار خونه رفتنه که عمرا هیچ چیز جز آلودگی نمیتونه این قد رابطه ی مستقیم داشته باشه ، است نیز!!!D;

تا حدودی فهمیدم منظور شما رو٬ اما اون: است نیز!!!D; رو اصلاْ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد