کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

کمی بعد از همیشه

حرف هایی که می توانمشان گفت

گر بدینسان زیست باید پست ٬

               من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوائی نیاویزم ٬

                                                        بر بلند کاج کوچه بن بست.

گر بدینسان مرد باید پاک ٬

              من چه ناپاکم اگر ننشانم از ایمان خود

                                                     چون کوه ٬

                                                                یادگاری جاودنه

                                                                بر قرار بی بقای خاک .

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس 21 - مرداد‌ماه - 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.yaserazeghi.blogfa.com/

سلام
بیـــــــا نــــــــــی زن!
بیـــــــا نــــــــــی زن !
بیا در سایه دیوار مخروب دلم بنشین و با من همنوائی کن
دمت گرم و دلت بی غم بزن نی را که دل از غصه آکنده است ..
هوای خانه ام امشب
غبار آلود وسنگین است
و مــن هم سخت تنهــا یم !!!

وبلاگ زیبا وعالی دارید منتظر حضور سبزتان هستم

مرسی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد